25 juli 2019 door: T.Stegeman Nieuw elan Melbuul’ndagen Borne

De Melbuul’ndagen Borne heeft een nieuw gezicht gekregen. Omdat de laatste jaren de organisatie van de Melbuul’ndagen steeds professioneler is geworden, vond de organisatie het tijd worden om dit ook naar buiten toe uit te dragen. Dit betekent een moderner logo, frisse kleuren, een overzichtelijke website en meer passend bij de huidige tijd.

De Melbuul’n is van oudsher onder andere de bijnaam voor de Borneraars. Om deze verpersoonlijking van het oogstfeest niet te vergeten is er gekozen om het symbolische poppetje niet uit te bannen, maar juist nieuwe moderne uitstraling te geven.

Samen met de frisse kleurstelling, moderne vormgeving en een bruisende slogan hebben we gezorgd dat het evenement voor iedereen toegankelijk is, voor zowel jong als oud!

Op onze compleet vernieuwde website hebben wij ingestoken om iedere bezoeker van de juiste informatie te voorzien. Van het complete programma tot sfeerimpressies van alle activiteiten. Ook kan hier voor diverse onderdelen worden ingeschreven en met iDeal worden betaald.

Wij als Stichting Melbuul’ndagen zijn ontzettend blij met deze nieuwe stappen, die onder leiding van onze nieuwe sponsor Martijn Jazet (Sterk-id Branding & Design) mogelijk zijn gemaakt. En natuurlijk door de vele andere vrijwilligers die zich belangeloos hebben ingezet!

We houden u volledig op de hoogte van de komende editie op onze sociale media kanalen Facebook en Instagram.

Op naar ‘Vijf dagen Bruisend Borne”.